Opblaasbare kerk met 1001 mogelijkheden!

EIBERGEN- Voor de organisatie van een feestje, festival of trouwpartij bent u allang niet meer gebonden aan een standaard locatie. Met de komst van de opblaasbare kerk is Nederland, dankzij internetondernemer Wessel Bottenberg, een ludieke feestlocatie rijker.

De jonge ondernemer is duidelijk trots op zijn nieuwe aanwinst. Zijn opblaasbare kerk is maar liefst 12 meter hoog en biedt zit- en staanplaatsen aan groepen tot 200 personen. De aanwezigheid van ‘glas in lood ‘ramen maken de kerk compleet. Alles is gemaakt van PVC, wat het gebouw multifunctioneel maakt.

Niet alleen voor geloofsdoeleinden

Een opblaasbare kerk, is dat een zinvolle investering in een tijdperk waarin kerken steeds meer leegloop vertonen? Bottenberg meent van wel: “Wanneer iemand onze kerk wil huren voor evangelische doeleinden, staan wij hier uiteraard voor open. Onze kerk hoeft niet alleen maar ‘grappig’ te zijn. Maar de grootste slag verwachten wij te gaan slaan op het gebied van entertainment. De kerk kan immers worden ingezet voor 1001 ludieke doeleinden: als locatie voor een festival of (disco)feest, maar bijvoorbeeld ook om in je eigen achtertuin ‘in het huwelijk’ te treden. Ook als uitgangspunt voor een personeelsfeest leent de kerk zich prima.”

Te huur met of zonder entertainment

Niet alleen de kerk, maar ook Bottenberg zélf is te huur: voor wie dat wenst, maakt Wessel zelf actief deel uit van de festiviteiten die in de kerk georganiseerd kunnen worden. Zo is hij inzetbaar als (fictief) ambtenaar van de burgerlijke stand, als DJ of als ceremoniemeester. Bottenberg: “Enige tijd geleden ben ik begonnen met een bedrijf in de muziekbranche: 247Disco.nl Ik verhuur drive-in shows, allround DJ’s en silent disco’s. En ja, nu dus ook een opblaasbare kerk. Die twee dingen kan je uiteraard prima met elkaar combineren. In mijn branche draait het tenslotte om gezelligheid scheppen en goed met mensen kunnen werken. Weten wat hun wensen zijn en daar op inspelen. Als je dat kan, kan je iedere sfeer creëren die de opdrachtgever wenst.”

Via de website www.opblaasbarekerk.nl is de opblaasbare kerk te bezichtigen.

Vragen? Stuur een Whatsapp bericht